W celu ułatwienia współpracy uprościliśmy procedurę składania zamówień do niezbędnego minimum.

Krok 1 – Bezpłatna wycena

Tekst do wyceny można wysłać:

Krok 2

W najkrótszym możliwym czasie przesyłamy wycenę tłumaczenia i ewentualne propozycje dotyczące szczegółowych rozwiązań, w zależności od charakteru projektu.

Krok 3

Jeśli odpowiada Ci proponowana przez nas wycena i warunki wykonania usługi, prosimy o potwierdzenie e-mailem złożenia zamówienia i podanie danych potrzebnych do wystawienia faktury.

Krok 4

Potwierdzamy przyjęcie zamówienia i przystępujemy do pracy. Wykonane tłumaczenie otrzymujesz w uzgodnionym terminie e-mailem, pocztą lub pocztą kurierską – w zależności od wcześniejszych ustaleń.

Krok 5

Przesyłamy fakturę VAT, którą można uregulować przelewem. W niektórych wypadkach prosimy o zaliczkę przed rozpoczęciem tłumaczenia.

 

Informacji udzielamy również telefonicznie pod numerem (+48) 12 2946105.