W celu ułatwienia współpracy uprościliśmy procedurę składania zamówień do niezbędnego minimum.
Krok 1 – Bezpłatna wycena
Tekst do wyceny można wysłać:
Krok 2
W najkrótszym możliwym czasie przesyłamy wycenę tłumaczenia i ewentualne propozycje dotyczące szczegółowych rozwiązań, w zależności od charakteru projektu.
Krok 3
Jeśli odpowiada Ci proponowana przez nas wycena i warunki wykonania usługi, prosimy o potwierdzenie e-mailem złożenia zamówienia i podanie danych potrzebnych do wystawienia faktury.
Krok 4
Potwierdzamy przyjęcie zamówienia i przystępujemy do pracy. Wykonane tłumaczenie otrzymujesz w uzgodnionym terminie e-mailem, pocztą lub pocztą kurierską – w zależności od wcześniejszych ustaleń.
Krok 5
Przesyłamy fakturę VAT, którą można uregulować przelewem. W niektórych wypadkach prosimy o zaliczkę przed rozpoczęciem tłumaczenia.
Informacji udzielamy również telefonicznie pod numerem (+48) 12 2946105.
Zastanawiasz się, czy przetłumaczymy teksty z Twojej branży lub na rzadki język? Skontaktuj się z nami już dziś! Pracujemy od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00.